کتابخانه

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

کتابخانه

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (با قابلیت ویرایش و فایل Word ورد و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات 52

فعالیت های انجام شده من در زمینه نرم افزار office2010

ما برای انجام برخی از امور تایپی و یا محاسبات حقوقی و .. از نرم فزار های Excel,Access, Word نیز استفاده می کردیم که همین امر باعث شد تا من بتوانم در زمینه های تایپی و ارسال و دریافت نامه ها و همچنین بازیابی اطلاعات در سیستم نیز فعالیت قابل توجهی داشته باشم و من هم به علت تایپ سریع که داشتم اکثریت نامه های بایگانی و نامه های رسمی کانون البته با فرمت و قالب تعیین شده توسط ریاست محترم کانون را تایپ و امور دیگری از جمله ارسال ایمیل و فکس به کانون های معتبر دیگر را نیز در کنار این مسایل انجام میدادم.همچنین در این زمینه توانستم آموزش فرگیر و کاملی به اعضای کانون بدهم. در این کانون بیشتر برای محاسبه حقوق کارکنان و مخارج کارکنان و تشکیل نمودار کانون ی از محیط های نرم افزاری Excel, Access استفاده می کردند و من با انجام چنین اموری توانستم کمی اطلاعات قبلی خودم را در زمینه این دو نرم افزار مهم تقویت کرده و در رابطه با کارهای من با این دو نرم افزار نیز گزارشاتی تهیه کنم و خدمت شما استاد محترم ارایه دهم.

کارهای انجام داده شده در محیط های Exel, Access به شرح زیر است

برای محاسبه حقوق و مخارج کارمندان و تشکیل نمودار کانون ی نیاز به برنامه Excel داشتیم تا بتوانیم جمع هزینه ها و براورد مالی سالیانه را تعیین کنیم.

کار با Excel :Excel یک برنامه صفحه گسترده می باشد که میتوان در آن فرمول نویسی و تشکیل چارت یا همان نمودار و رسم جداول مورد نیاز را انجام داد.

یک صفحه گسترده اکسل تشکیل شده است از سه تا sheet که می توان در هر کدام از آنها جدول و نمودار یا چیز دیگری داشت.

ساختن نمودار در Excel2010 :برای این کار اول از همه در یکی از این sheet ها جدول خود را می سازیم سپس از منوی Insert گزینه Chart را  و....


خرید و دانلود دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر (با قابلیت ویرایش و فایل Word ورد و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات 52

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.