کتابخانه

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

کتابخانه

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

سمینار کاربرد مهندسی معکوس نرم افزار در تجزیه و تحلیل ویروسهای کامپیوتری

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

رشته تحصیلی: کامپیوتر

 

چکیده:

در صنعت نرم افزار، مهندسی معکوس یعنی تکنیک های کالبد شکافی یک برنامه نرم افزاری و بررسی روابط درونی آن به منظور تکمیل اطلاعات در مورد ساختار و عملکرد برنامه یک پروسه پیچیده و زمانبر است و معمولا تنها زمانی که روش و یا منبع دیگری برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز در مورد یک نرم افزار موجود نباشد به کار می رود.

یک نمونه از کاربرد های مهم آن استفاده از تکنیک های مهندسی معکوس نرم افزار در تجزیه و تحلیل نرم افزار های مخرب یا به عبارت دیگر بد افزار ها می باشد. که هدف از این تحقیق نیز مطالعه این تکنیک ها و چگونگی استفاده از انها توسط توسعه دهندگان نرم افزار های ضد ویروس می باشد.

در فصل اول این تحقیق به بیان مفهوم مهندسی معکوس نرم افزار و کاربرد های گوناگون آن در صنعت نرم افزار پرداخته و سپس در فصل دوم روش ها و مراحل گوناگون پروسه مهندسی معکس و ابزار های مرتبط با آن را بیان می کنیم . در فصل سوم نیز بررسی مباحث مرتبط با ویروس هخای کامپیوتری از دیدگاه مهندسی معکوس نرم افزار پرداخته و در فصل چهارم برای روشنتر شدن مباحث فصل های پیشین با بررسی یک تروجان چگونگی تجزیه و تحلیل نرم افزار های مخرب با استفاده از تکنیم های مهندسی معکوس نرم افزار را بیان می نماییم.

 

نوع فایل: PDF

تعداد صفحات: 75


خرید و دانلود سمینار کاربرد مهندسی معکوس نرم افزار در تجزیه و تحلیل ویروسهای کامپیوتری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.