کتابخانه

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

کتابخانه

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ

نرم افزار افزایش بازدید واقعی از سایت و وبلاگ

 

نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری جهت بالا بردن بازدید سایت یا وبلاگ با آی پی های متفاوت است. شما با خرید و استفاده از این نرم افزار می توانید به جای خرید بازدید از سایت های مختلف ، بازدید سایت خود را بالاتر ببرید. تنها با اجرای این نرم افزار روی سیستم خود و وارد کردن آدرس در آن می توانید از سایت خود بازدید انجام دهید که امکانات آن با بازدید های معمولی متفاوت بوده و دارای گزینه هاییست که می تواند توانمندی شما را در بالا بردن بازدید سایت خود افزایش دهد.

 

 

 

 

ساختار کلی نرم افزار

 

1- وارد کردن آدرس

2- تعیین تعداد IP بازدید در هر روز

3- تعیین مدت زمان بازدید هر IP

4- تعیین تعداد بازدید از لینک های داخل سایت

5- تعیین نوع ورودی های سایت (مثلا گوگل و یاهو و بینگ …)*

6- تعیین پلتفورم ورودی مثلا(اندروید ، کامپیوتر)

7- مشخص نمودن ساعات بازدید مثلا (از 8 تا 24 )

8- مشخص نمودن تعداد بازدید در هر ساعت مثلا ساعت 6 تعداد 10000بازدید انجام شود

9- قابلیت باز شدن صفحه ی دوم یا پاپ آپ

پس از تایید نرم افزار به صورت خود کار این اعمال را انجام میدهد نرم افزار بر روی سیستم شما فعال است و از سایت شما بازدید میکنند

 

 

نرم افزار افزایش بازدید سایت یک نرم افزار پرتابل بوده ونیاز به نصب ندارد این نرم افزار شامل چندین قسمت بوده و از چندین پنجره تو در تو ساخته شده شما با اجرای این نرم افزار و وارد کردن آدرس سایت یا وبلاگ خود و وارد کردن تنظیمات مورد نیاز نرم افزار به صورت خودکار عمل کرده و شما میتوانید به کار های دیگر رسیدگی کنید.

این نرم افزار بر اساس قدرت پردازش سیستم و ویندوز شما بین 8000 تا 10000 IP در اختیار شما قرار میدهد. در نرم افزار شما میتوانید وروردی گوگل بینگ و یاهو دریافت کنید یعنی نرم افزار به گوگل رفته و متنی که شما مشخص میکنید جستجو میکند بعد به سایت شما وارد میشود.

 

شما با این نرم افزار میتوانید از هر سایت دلخواه ورودی بگیرید شما با رفتن به سایت الکسا میتوانید ورودی های سایت ما را مشاهده کرده که از 5 سایت برتر دنیا ورودی داریم ما از صفحات اصلی سایت هایی مانند ( فیس بوک و اینستاگرام و ویکی پدیا ) ورودی داریم که غیر ممکن است کسی بتواند از صفحه اصلی این سایت ها ورودی بگیرد شما نیز با این نرم افزار میتوانید ورودی ها را بگیرید.

http://clickaval.com

 

 

افزایش بازدید ویدیوی آپارات ، یوتیوب و ...

 
 

 

ورودی از گوگل

شما در نرم افزار قادر خواهید بود از گوگل ورودی دریافت نمایید با کلمه ای که مد نظر خودتان است


خرید و دانلود نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.